Telefonközpontok:
Mind megbízhatóság, tartósság szempontjából, mind felhasználó baráti, kezelési és szolgáltatási, szempontokból a Panasonic rendszereket ajánljuk!
Ettől függetlenül cégünk meg tudja oldani más típusú, már meg lévő telefonközpontok programozását, karbantartását is.
A telefonalközpont alapjában véve egy vonal elosztó! Bemeneti oldalon lehet városi vonal, ISDN vonal, IP vonal, és mobil adapterekkel már GSM vonal is.
Kimeneti oldalon mellékállomások vannak, amiket úgynevezett mellékállomási hívószámmal lehet kapcsolni, felhívni. A telefonközpont biztosítja a mellékállomások egymásközti ingyenes beszélgetését is. Mellékállomáson lehet egyszerű asztali telefonkészülék, hordozható cordles telefon, lámpa vagy ledkijelzős rendszer telefon. Családi házakban, kis és nagyobb cégeknél, irodákban, raktárakban, irodaházakban biztosítja a kényelmes telefonálási lehetőségeket. Saját kaputelefon rendszerével a Panasonic központ telefonjain tetszés szerinti programozással kezelhetjük még az ajtónyitót is. Statisztikai adatok bizonyítják, átlagos használatnál egy telefonvonal kihasználása 20-30 százalék. A többi időben ott van készenlétben csendesen a vonal. Egy telefonközpont nagyban javítja ezt a kihasználási arányt, hiszen mondjuk egy 30 munkatársat foglalkoztató cégnél nem kell 30 vonalat fizetni, hanem az átlag alapján elég 6-10 vonal! Ami így jelentős költség megtakarítás. Ráadásul a mellékállomások hívás tiltását, kicsengését, átirányítását helyben szabadon tudjuk programozni. Ebben az esetben a gondokat általában a munkatársak egyedi felhívása szokta jelenteni. Hiszen egy analóg telefonközpontnál a fenti példában 10 vonalhoz csak 10 számot tudunk adni 30 munkatársnak. Ezt a problémát a digitális telefonközpontok ISD vonalakkal már kiküszöbölték! Egy digitális központnál 10 db ISDN vonallal akár 100 darab hívószámot is ki lehet osztani, és ami nagy előny, a központ karbantartói tetszés szerint tudják ezt programozni. Telefonközpontjainknak több fajta üzemmódja van, amik idő váltásra és kézi váltásra is állíthatók. Ezekben az üzemmódokban teljesen eltérő beállítások alkalmazhatók.
A telefonközpontok fajtái: - Analóg telefonközpontok, egyszerű telefonálási szokásokhoz tökéletesen megfelelnek. Sok irodában használnak 10-15 éves Panasonic központokat minden hiba és panasz nélkül. Igen olcsón lehet jó minőségű, használt központokhoz jutni, amik még hosszú ideig kiszolgálnak minden panasz nélkül. Tapasztalatból tudjuk!
- Digitális telefonközpontok, az analóg központokhoz képest jóval több programozási lehetőséggel, szolgáltatással rendelkeznek. De áruk is magasabb! Vannak már kifutott típusok, KX-TD….., amik csak használtan, de kitűnő állapotban vannak forgalomban. Az új Digitális, IP, központok, KX-TDA…., KX-TDE….. már drágábbak, de ahol igény van rá, ott olyan pluszszolgáltatásokkal rendelkeznek, mint például telefonszámhoz rendelt adatok és egyéb információk kijelzése számítógépeken, közvetlen IP alapú telefonálási lehetőségek, távolabbi központok közti internetes kapcsolatok.
06 20 939-1011
telcsi bt. telcsi, telefon, telefonok, telefonközpont, panasonic, fax, telefonhálózat, számítógép, számítógép hálózat, javítás, szerviz, kábelezés, utp, strukturált,
|