Gyors segély!
Általános hibákat írunk le, amiket tapasztalataink alapján állítottunk össze és „távjavítással” telefonon keresztül meg szoktunk oldani.
Nem működik a telefonom: A készülék és a fali csatlakozónál is le kell ellenőrizni, hogy a zsinórok be vannak dugva, illetve nem szakadtak ki a csatlakozókból. Ha mozgatjuk, és recseg a telefon az zsinórtörés lehet. Ha minden csatlakozás rendben látszik, és van kéznél másik telefon próbáljuk azt is bedugni. Ha azzal működik, az előző készülékünk rossz, ha a csere telefonnal sem kapunk vonalat, lehet hiba a szolgáltatónál, de lehet olyan szakadás is, ami nem látszik. Hívja a szolgáltatója ügyfélszolgálatát, vagy minket!
Hordozható, cordles telefonoknál ne csak a telefon csatlakozásokat ellenőrizzük, hanem a készüléktöltő/adó aljzatán a tápegység csatlakozást és a másik végén a 220-as csatlakozást is! Telefonközpontoknál, ha csak egy mellékállomás néma, annak a csatlakozóit nézzük át, ha az összes állomás elnémult, akkor a falon elhelyezett központhoz kell mennünk vizsgálatra. Panasonic telefonközpontok jól és megbízhatóan működnek, tehát ha minden elnémult, nézzük meg a központ előlapján a power feliratnál látunk-e piros „lámpát” égni. Ha nem ég, ellenőrizzük a 220-as hálózati csatlakozást, vagy az automata biztosítékokat. Ha nem látunk semmi hibát, hívjon minket! Ha egy Panasonic rendszertelefonon szól a háttérzene, azt letett kézi beszélőnél megnyomott 1-es gombbal ki tudjuk kapcsolni!
Ha a felsoroltak után sincs javulás, hívjon minket: 06 20 939-1011
telcsi bt. telcsi, telefon, telefonok, telefonközpont, panasonic, fax, telefonhálózat, számítógép, számítógép hálózat, javítás, szerviz, kábelezés, utp, strukturált, mobiltelefon
|